Skrbni pregled potencialnih strank
Vsaka organizacija si mora prizadevati, da posluje z zaupanja vrednimi in stabilnimi poslovnimi partnerji, ki poslujejo na zakonit način.
Z vzpostavljanjem sistema za identificiranje in spremljanje poslovnih partnerjev - za obstoječe in potencialne (Know Your Client - KYC) lahko pomembno zmanjšujete tveganja prevar, s tem pa tudi negativnega vpliva na zakonitost vašega poslovanja in vašega ugleda.
Za doseganje teh ciljev vam lahko pomagamo pri skrbnih pregledih strank, ki največkrat zajemajo:
- Vzpostavljanje notranjih pravil, procesov in notranjih kontrol identificiranja in spremljanja,
- Sodelovanje pri izvajanju rednega skrbnega pregledovanja;
- Izvajanje izločene funkcije identifikacije in rednega spremljanja.
Področje skrbnega pregledovanja strank zajema identifikacijo (Customer identification program), skrbni pregled (Customer Due Diligence) in tekoče spremljanje (Continuous monitoring) in v praksi vključuje aktivnosti :
- Splošno oceno poslovanja ter ugled vodstva in podjetja,
- Poizvedbe v javno dostopnih virih,
- Pregled vpletenosti v sodne in insolventne postopke,
- Poizvedbe v mednarodnih bazah podatkov (Global Compliance Checks, ki ga izvedemo v sodelovanju z drugimi BDO pisarnami po svetu),
- Tekoče spremljanje informacij o strankah.
Če se želite pogovoriti o skrbnih pregledih strank (KYC), pišite dr. Andreju Baričiču, CISA ([email protected], tel. 041 761 618).