• BDO je znova dobil
    nagrado Network of the Year

BDO je znova dobil nagrado Network of the Year

09 oktober 2018

Bruselj, petek, 5. oktobra 2018 - BDO s ponosom sporoča, da je mednarodna organizacija BDO ponovno dobila prestižno nagrado Network of the Year, ki jo izdaja International Accounting Bulletin (IAB). Nagrada je bila predana direktorju BDO Global, Keithu Farlingerju, na dogodku The Digital Accountancy Forum & Awards 2018, ki je potekal 4. oktobra v Londonu. BDO je dobil isto nagrado že leta 2015.

Nagrade IAB predstavljajo odličnost v računovodskem poklicu in so sestavni del letnega foruma, ki se ga udeležujejo vodilne revizijske in računovodske hiše. Na forumu razpravljajo o najnujnejših vprašanjih, s katerimi se danes soočajo računovodski in revizijski poklici. Teme letošnjega foruma so bile analize podatkov, umetna inteligenca in blokchain tehnologija. Markus Kammueller, BDO-jev globalni vodja transformacije, je vodil razpravo o analizi podatkov in varnosti.

Nagrado Network of the Year se podeljuje mreži podjetij, ki je v zadnjih 12 mesecih pokazala najbolj donosne strategije rasti in se je odlikovala na ključnih strateških in operativnih področjih. Zmagovalec je priznan kot ugledna blagovna znamka, ki dosledno zagotavlja visoko kakovostne strokovne storitve.

Zmagovalec leta 2018, BDO, je najhitreje rastoča svetovna organizacija v računovodskem in revizijskem poklicu v zadnjih desetih letih, rezultati BDO 2017 pa so medletno dosegli 8-odstotno rast prihodkov, kar je eden od najvišjih odstotkov povečanja na področju računovodstva in revizije. V 162 državah je BDO v letu 2017 povečal prihodke na 8,1 milijarde ameriških dolarjev, medtem ko se je število zaposlenih povečalo za 9,04%, na 73.854 oseb. Razmerje med profesionalnim osebjem in partnerjem je 9 proti 1, kar  na svetovni ravni potrjuje zavezanost BDO h kakovosti.

Keith Farlinger, direktor BDO Global je izrazil svoj ponos nad impresivnimi rezultati BDO: "Zelo sem ponosen, da je BDO drugič v treh letih osvojil nagradno IAB. Nenehna rast naše organizacije je seveda rezultat jasne strateške usmeritve in nepremagljive zavezanosti h kakovosti, pa tudi ambicioznih združitvenih ciljev BDO in nenehnih naložb v tehnologijo, ki zagotavljajo naš vodilni položaj. Naše stranke so osrednjega pomena za vse, kar počnemo, kakor tudi kakovost naše storitve. Kakovost je nespremenljivo načelo pri zagotavljanju storitev v vseh BDO podjetjih in je ključnega pomena za vzdrževanje odličnega ugleda naše blagovne znamke po vsem svetu. Toda resnična BDO razlika, so naši izjemni zaposleni in BDO kultura dostopnosti, tesnih odnosov in odličnosti pri zagotavljanju storitev. Naše dosledno robustne statistike nadalje podpira nepremagljiv program združevanja, ki zagotovo izboljšuje tržni učinek podjetij BDO po vsem svetu. "