This site uses cookies to provide you with a more responsive and personalised service. By using this site you agree to our use of cookies. Please read our PRIVACY POLICY for more information on the cookies we use and how to delete or block them.
  • BDO je razglasil rezultate poslovanja za leto 2020

BDO je razglasil rezultate poslovanja za leto 2020

08 december 2020

Jasen strateški pristop BDO k procesu okrevanja poslovanja v času COVID-19 je povzročil uravnoteženo rast, s svetovnimi prihodki, ki so dosegli 10.3 milijarde $, skupaj s 3,3-odstotnim povečanjem števila zaposlenih

  • 7,8%* povečanje skupnih prihodkov iz 9.6 milijarde $ v letu 2019 na 10.3 milijarde $ v letu 2020 je odraz velikega povpraševanja strank po strokovnem znanju družb BDO med pandemijo (*po stalnih menjalnih tečajih).
  • BDO-jev RETHINK okvir pomaga tako podjetjem BDO kot njihovim strankam, da so med krizo odporne in uspevajo v novi resničnosti.
  • Število zaposlenih se je kljub COVID-19 povečalo: 91.054 BDO-jevih svetovalcev prihodnosti združuje v prihodnost usmerjeno tehnologijo in znanje, da ustvari pametnejša delovna okolja v 1.658 pisarnah.

Uspešnost BDO v letu 2020 priča o drznih odločitvah in naložbah v zadnjih letih, ki so organizacije opremile z globalno infrastrukturo in digitalnimi rešitvami, ki našim strankam prinašajo dolgoročno dodano vrednost.

BDO je 26.11.2020 razglasil rezultate poslovanja za leto, ki se je končalo 30.9.2020: skupni prihodki v višini 10.3 milijarde $/9.2 milijarde € (+7,5% povečanje € / +6,7 povečanje $ v primerjavi s predhodnim letom).

Leta 2020 ima BDO 1.658 pisarn, v 167 državah in ozemljih po vsem svetu, rast pa je bila dosledna v vseh regijah. V Ameriki so se prihodki najbolj povečali (+ 7,7%), medtem ko so se prihodki v državah EMEA povečali za 6,2%, v azijsko-pacifiški regiji pa za 4,1%. Regije EMEA in Azijsko-Pacifiške regije prispevajo 34,7% oziroma 12,1% k svetovnim prihodkom, Amerika pa so največja regija s 53,2%.

Revizijske storitve ostajajo največja storitvena linija BDO, saj predstavljajo 42% vseh prihodkov, vendar so se tudi prihodki iz naslova davčnega svetovanja v zadnjem letu povečali in zdaj prispevajo 21,6% vseh prihodkov. Prihodki od svetovanja in poslovnih storitev so podobni prihodkom leta 2019.

Keith Farlinger, globalni izvršni direktor BDO, komentira: "Leto 2020 je bilo izjemno zahtevno, toda zaradi fleksibilnosti in ustvarjalnosti naših zaposlenih, se je BDO hitro odzval na novo poslovno okolje. Nenehna stopnja rasti naše globalne organizacije je odvisna od tega, da so se podjetja odločila, da bodo pomagala svojim zaposlenim, strankam in skupnostim. Skupaj so utelešali našo zavezo - Ljudje, ki ljudem pomagajo uresničiti njihove sanje - in posledično je naše poslovanje ostalo odporno in močno."

Rethinking to lead in the new reality:

Rethink to succeed

Skupina BDO je morala skupaj z vsemi podjetji premisliti o našem poslovnem modelu, s čimer je podjetjem omogočila, da so se odzvale na skupne izzive in ustvarile nove načine za interakcijo z našimi strankami in med seboj. Končni cilj je vedno pomagati našim strankam do uspeha.

BDO-jev RETHINK okvir je bil ustvarjen v okviru nekaj tednov po začetku pandemije. Ta 3-stopenjski okvir, zasnovan za pomoč podjetjem pri ponovni oceni prihodnosti, opredeljuje ključna vprašanja in priložnosti, ki jih morajo stranke upoštevati v vsaki fazi. Izkazalo se je za neprecenljiv pripomoček direktorjem/vodjem pri prevrednotenju strateških in poslovnih prednostnih nalog.

Rethink our service proposition

Naše stranke pričakujejo nemoteno čezmejno storitev, globoko strokovno znanje v različnih panogah in neomajno osredotočenost na kakovost. Te so ostale v središču pozornosti BDO skozi vse leto 2020. Poleg tega smo še naprej razvijali našo paleto storitev za zagotavljanje novih rešitev, ki bodo našim strankam pomagale napredovati v novi realnosti. Sem spadajo računovodstvo v oblaku, umetna inteligenca, strojno učenje, napovedna analitična in diagnostična orodja, obdavčitev digitalnega gospodarstva in tehnologija brezpilotnih letal.

V letu 2020 je BDO še naprej vlagal v tržno pomembne prevzeme z namenom, da dopolni našo ponudbo storitev v različnih panogah.

Rethink innovation

Pandemija je pospešila digitalizacijo. Na začetku krize je BDO dokazal, da imamo strokovno znanje in sposobnost, da takoj preidemo na nove načine dela.

V zadnjih mesecih naše stranke aktivno iščejo alternativne načine za ohranjanje neprekinjenega poslovanja, zmanjšanje stroškov in povečanje učinkovitosti. Najnovejša prenovitev BDO-jevega revizijskega orodja APT Next Gen, strankam še naprej ponuja digitalno omogočene procese in metodologije, ki jih poganja vodilna tehnologija. Takšne platforme, povezane s svetovnim portalom, še naprej spodbujajo učinkovitost in racionalizirajo izmenjavo informacij.

Rethink the power of people 

BDO ostaja organizacija, ki jo poganjajo ljudje in združuje digitalno ozaveščenost z resničnim razumevanjem strank. Naših 90.000+ zaposlenih se je hitro prilagodilo in se še naprej povezujejo in sodelujejo v podporo našim strankam po vsem svetu.

Agilnost in osredotočenost na stranke ostajata ključni lastnosti. Pri BDO ne podcenjujemo pomena človeškega kapitala in stalne potrebe po privabljanju talentov z novimi veščinami. Zdaj gradimo generacijo proaktivnih svetovalcev prihodnosti: mladi talenti z zelo različnim ozadjem in strokovnim znanjem. Strokovnjaki podjetja BDO po vsem svetu preoblikujejo naš pristop k strankam, ker so sposobni sprejeti v prihodnost usmerjeno tehnologijo in uporabljajo digitalno miselnost.

Keith Farlinger zaključuje: »Bistveno je, da imamo kulturo in ljudi v ospredju našega poslovanja - še bolj v trenutkih negotovosti. Medtem ko se še naprej premikamo po novi resničnosti, sem ponosen na to, kako so se naša BDO podjetja odzvala na številne izzive, ki jih predstavlja svetovna pandemija, in kako so uporabila jasno določeno strukturo naše Rethink filozofije upravljanja, da vodijo naše ljudi in našim strankam pomagajo do uspeha v novi resničnosti.«